Problem ze stylem

Założony przez  Derisory.

Adres forum:
[game4life.pl]

Wersja silnika:
[1.8.17]

Opis problemu:
Zakupiłem przed wczoraj styl na stronie szablonet.pl, dzisiaj po otrzymaniu stylu instalowałem pluginy do stylu i wyskoczył mi błąd. Po napisaniu do supportu otrzymałem taką wiadomość.
"Witam, niestety ale moge przyjrzeć się temu problemowi dopiero na początku września. Przepraszam i proszę o wyrozumiałość.

Pozdrawiam
"

Iż jestem nowy w tej dziedzinie i nie ma mi kto pomóc, to liczę na was.!

Problem:

SQL Error: 1067 - Invalid default value for 'date'
Query: CREATE TABLE mybb_news_box ( ann_id INT NOT NULL AUTO_INCREMENT, title TEXT NOT NULL, description TEXT NOT NULL, category_color TEXT NOT NULL, button_link TEXT NOT NULL, time TEXT NOT NULL, news_sort TEXT NOT NULL, date DATETIME DEFAULT CURRENT_TIMESTAMP, PRIMARY KEY (ann_id)) ENGINE = InnoDB DEFAULT CHARSET=utf8 COLLATE=utf8_polish_ci CHARACTER SET utf8 COLLATE utf8_general_ci;
(02.08.2018, 19:21)Fyeem napisał(a): Pomyłka do usunięcia
W czym ma mi pomóc ta odp.?
(02.08.2018, 19:27)Derisory napisał(a):
(02.08.2018, 19:21)Fyeem napisał(a): Pomyłka do usunięcia
W czym ma mi pomóc ta odp.?

Pomylił się i usunął wiadomość, co dość wyraźnie napisał, czego nie rozumiesz?

Najpierw wgrałeś styl, aktywowałeś go i zainstalowałeś wtyczki czy najpierw wgrałeś wtyczki, zainstalowałeś je i wgrałeś szablon?
I tak i tak, ale to nie powinno mieć znaczenia w jakiej kolejności, chyba trzeba wbić coś do bazy danych.
@Derisory
Obstawiam, że masz styl z szablonetu "Army".
Oraz plugin to "Slider ogłoszeń (1.0)".

Miałem ten sam problem, pomógł mi @"Fyeem".
Może pomoże także Tobie ;p
(02.08.2018, 21:19)Derisory napisał(a): I tak i tak, ale to nie powinno mieć znaczenia w jakiej kolejności, chyba trzeba wbić coś do bazy danych.
Nie trzeba, bo miałem styczność z tym szablonem. Przeprowadź instalację wg. instrukcji. Pozbądź się stylu, plików z FTP i zrób to od nowa.
(03.08.2018, 01:02)SnowWolf napisał(a): @Derisory