Parse error: syntax error, unexpected 'return' inc/class_error.php on line 228

Założony przez  MrPuma.

Witam, jestem nowym użytkownikiem i to mój pierwszy post, jeżeli zrobiłem coś nie tak to proszę zwrócić uwagę a poprawię ;) Szczerze powiedziawszy jestem zielony w MyBB  ale od początku. Wraz z kolegą mieliśmy forum na przemie, ale po 2 latach nam się przemo znudziło i postanowiliśmy przejść na MyBB, wszystko ładnie, kolega przekonwertował bazę (część rzeczy trzeba było robić od nowa ale to szczegół), forum szykowaliśmy już pod otwarcie aż nagle bez mojej wiedzy zachciało mu się jakiś pluginów, przy ich wgrywaniu coś popsuł, a następnie nie mógł tego naprawić, Po tych zdarzeniach niby stracił nerwy do tego i nie ma czasu... Forum z błędem stoi już ponad miesiąc, ale dziś już nie wytrzymałem i postanowiłem wziąć sprawę w swoje ręce... Nie znam się na tym nic, ale mam nadzieję że z waszą pomocą naprawimy to! ;)  Oto ten błąd: 
Parse error: syntax error, unexpected 'return' (T_RETURN), expecting function (T_FUNCTION) in /home/p388692/public_html/inc/class_error.php on line 228  

Jeżeli trzeba to dowiem się co to były za pluginy, bo na razie nie wiem nic.
Liczę na szybką odpowiedź i z góry dziękuję.
Pozdrawiam, Mr.Puma!
Jaką masz wersje PHP?
Zadam takie pytanie, pewnie głupie dla niektórych ale no cóż, jak to sprawdzić? :D
W panelu hostingowym, poszukaj.
Znalazłem tylko link do zmiany wersji PHP, a w informacjach o PHP nie ma nic o aktualnej wersji :/ Może Pan wie jak sprawdzić to na proserwerze?
W acp w narzedziach (ostatnia karta) informacje o php.
Cytat:w pół dnia stałeś się lepszym pytonistą niż kawenanowo kiedykolwiek programisto :3 ~ Riess 13.11.2018 16:28
Cytat:ale z tą nazwą to fyeem ma racje  ~ Divir 29.07.2019 16:08
Nigdy nie używałem proserwera, więc nie wiem. Stwórz plik o nazwie info.php i wklej tam
<?php phpinfo(); ?>
następnie wrzuć ten plik na serwer do głównego katalogu, przejdź do http://farming-simulator.eu/info.php i tam będzie.