Pomimo wgrania pliku pluginu na FTP - nie wyświetla się w ACP

Instalacja  Założony przez  kaloryfer.

wersja skryptu MyBB:1,8,3
adres forum:http://deathplace.ugu.pl
na czym polega problem (screen, opis, komunikaty): Witam.
Dziś pograłem View Groups 1.5 i wypakowałem go na pulpit otworzyłem i mam coś takiego: Zdjecie 1. Otwieram FileZille wkleiłem to parę razy do pliku Plugins - tutaj: Zdjecie 2. Zamykam, otwieram stronę wchodzę w konfiguracje, a pluginu do zainstalowanie nie ma.
Może ktoś pomoc błagam.
Jestem zielony :)
Snake_ napisał 17.01.2015, 17:24:
Twoja nazwa tematu nie odzwierciedla opisanego w treści posta problemu. Zwracaj szczególniejszą uwagę na tytułowanie wątków. Poprawiam i proszę o tym pamiętać.
[Obrazek: modnotice_howto.png]
a co masz w katalogu Upload na dysku w PC? Wszystko co tam masz przez FTP wrzuć zachowując strukturę katalogów
Mam folder inc a w nim kolejne dwa foldery laguages oraz plugins. Przerzucałem zawsze zam inc
a wrzucałeś zachowując strukturę..tj np pliki z inc/languages/polish do inc/languages/polish na serwerze itd??
Właśnie jedno laguages mam polish a drugie english i co mam teraz zrobić?
pliki z polish do polish na serwerze a anglish do anglish na serwerze tak samo inne pliki przerzuc ;)
Ale ja nie mam tam pliku english a w floderze z pluginem on jest zdjecie 3 i co teraz mam zrobić?
to jak nie masz to nie wgrywaj.... podam przykład masz katalog plugins w nim np. jakieś pliki php wrzuć je do katalogu plugins na serwerze jeżeli masz tam inny katalog np. test a nie masz go na serwerze to wrzuć cały ten katalog. jeżeli masz taki na serwerze to wejdź do niego i przekopiuj same pliki php..

uff...poczytaj to https://webboard.pl/wiki.php?instalacja-pluginow.html :D
Jestem całkiem zielony i nie wiem czy dobrze rozumiem ale mam skopiować tylko jeden folder w moim przypadku plugins i dodać go do plugins a lauguages nie kopiować? Zrobiłem tak i nic...