Jak wgrać favikonkę.

Założony przez  bydle.

Tak jak w temacie.

Jak wgrać favikonkę.
Gdzie dokładnie to zrobić.

Z góry dziękuję.
http://favicon.pl/

Postępuj zgodnie z instrukcją na tej stronce.
Żadna sprawa nie jest przegrana dopóki choć jeden szaleniec o nią walczy. Tylko wariaci są coś warci.
Adrian niby jest ok tam gdzie mnie odeslałeś, ale problem polega na tym ze tam każą to wkleić w treść dokumentu html, a ja na forum mam CSS. Więc treść tekstu wklejanego chyba bedzie inny, aczkolwiek moge sie mylic.
Jestem bardzo początkujący, dlatego się do was zwracam, proszę o wyrozumiałość.

Dziękuję.
w CSS nie da się ustawić favicon.

Przejdź do ACP > Style > Szablony > TWÓJ SZABLON > Niezgrupowane szablony - headerinclude - i tam to wstaw, wg. wzorcja podanego na favicon.pl
#up
Ja wgrywałem inaczej, zrobiłem favicon 16x16px wrzuciłem na favicon.pl otrzymałem ikonkę i wrzuciłem do głównego katalogu w FTP..
Yhy... a po co wy w ogóle wrzucacie na favicon.pl? Nie lepiej wrzucić zwygły obrazeczek na 16x16 i od razu do głównego katalogu FTP?
(23.07.2009, 11:04)Laki11 napisał(a): Yhy... a po co wy w ogóle wrzucacie na favicon.pl? Nie lepiej wrzucić zwygły obrazeczek na 16x16 i od razu do głównego katalogu FTP?

Można (?), ale to Ci generuję w formacie .ico* na favicon.pl
I nie wszystkie przeglądarki przeczytają taki "zwykły" obrazek ;)
FireFox 3 sobie na przykład świetnie radzi z obrazkiem typu png ;). Poza tym najlepiej, żebyś dodał ten kod, jak napisał BlueMan, bo często nie działa sposób, który podał Jack.
No, może nie często, ale nie zawsze ;].
(23.07.2009, 11:17)BlueMan napisał(a): I nie wszystkie przeglądarki przeczytają taki "zwykły" obrazek ;)

Ale ja nie wrzucam zwykłego obrazka w *.png. Moją faviicoke zapisuje w formacie favicon.ico i all gra:)
A ktoś mi powie, dlaczego po skorzystaniu z metody wrzucenia obrazka 16x16 z tytułem favicon.png na serwer i zmienieniu końcówki na .ico nic się nie zmieniło na stronie?
Nie działają tamte metody?