Mój pierwszy styl - Ecosse

Galeria  Założony przez  Ecosse.

Cześć. Ostatnio mi się nudziło, więc zacząłem bawić się ze stylem Default. Poniżej pokazuję wam mój pierwszy styl mybboard. Prawie w całości wykonany jest tylko z elementami CSS. Jedyna grafika to ikonki zwijania działów :)

Styl nie jest jakiś mega zajebisty, ale od razu mówię że jestem totalnym amatorem, jeżeli chodzi o tworzenie stylów :D

(Kliknij w obrazek aby powiększyć)

[Obrazek: Mh7t5rol.jpg]

[Obrazek: kh8QAi0l.jpg]

Na stronie głównej chcę zmienić jeszcze nagłówek. Mam taki pomysł aby zrobić takie jakby puzzle i dopiero na tym umieścić napis. Mam z tym małe problemy, ale niedługo udostępnie uaktualnioną wersję.

Nad wyglądem profilu, tematów oraz działów obecnie pracuję.
Jest to mój pierwszy styl i jest on bardziej eksperymentalny :)
Dla ciekawskich bez problemu udostępnię :)

Proszę o opinie, sugestie oraz ciekawe pomysły.

Pozdrawiam,
Ecosse!
Pomoc poza forum - odpłatnie.
Jeśli to Twój pierwszy styl to bardzo dobrze (choć na ss nie da się zobaczyć błędów :)). Styl ładnie kolorystycznie, ale według mnie jednak trochę za zwykły. Może jakby dodać jakieś tło byłoby idealnie ;).
Dzięki za opinie. Moim zdaniem styl nie jest "za zwykły". Mi osobiście taki styl się podoba i raczej taki pozostanie :)

Poniżej daję małą aktualizację. Lekko odświeżona strona główna, profil użytkownika oraz widok tematu.

(Kliknij w obrazek aby powiększyć)

[Obrazek: hpTt2Zyl.jpg]

[Obrazek: XKO77C9l.jpg]

[Obrazek: leJe4h2l.jpg]

Proszę o opinie, sugestie oraz ciekawe pomysły. Naprawdę mnie napędzają :)
Pomoc poza forum - odpłatnie.
Style fajny i moim zdaniem czytelny choć osobiście wolę nieco jaśniejsze kolory :)
Mi styl przypadł do gustu i jest on naprawdę świetny :) dodasz w download?
(11.05.2014, 21:02)MateoQ napisał(a): dodasz w download?

Na razie tego nie planuje. Raczej nie dodam.
Pomoc poza forum - odpłatnie.
Bardzo ładny styl, ładnie się prezentuje :)