Jak zrobić portal?

Inne  Założony przez  Proo.

wersja skryptu MyBB:1.6.9
adres forum:nrp.xaa.pl
na czym polega problem (screen, opis, komunikaty, nazwa stylu/theme/szablonu):Moje pytanie brzmi: jak zrobić portal i jak go edytować? chciałbym aby po wejsciu na adres www.NRP.xaa.pl widoczny był portal i np w prawym dolnym rogu przycisk "wejdz na forum" i gdy na niego kliknę przeniesie mnie na forum. Prosił bym o dokładne wyjaśnienie ponieważ jestem Amatorem ;)
http://www.nrp.xaa.pl/portal.php

Edycja w ACP - Konfiguracja - Portal
Jeśli Ci pomogłem naciśnij guzik POMÓGŁ lub dodaj PUNKT REPUTACJI
A odnośnik to:
<a href="{$mybb->settings['bburl']}">Wejdź na forum</a>
lub
<a href="{$mybb->settings['bburl']}/index.php">Wejdź na forum</a>
jak wolisz.
Prośby na PW dotyczące wsparcia z problemami będą ignorowane. Pomoc poza forum - odpłatna; kontakt: snakemybboard@gmail.com.
nie ma tam "portal" jest "ustawienia portalu" ale tam nie ma nic takiego aby wlaczyc portal
No to "ustawienia portalu". Przecież jest włączony.
Jeśli Ci pomogłem naciśnij guzik POMÓGŁ lub dodaj PUNKT REPUTACJI
(04.11.2013, 18:34)Tuning221 napisał(a): nie ma tam "portal" jest "ustawienia portalu" ale tam nie ma nic takiego aby wlaczyc portal
Tak, ta opcja.
Jak włączyć? Przecież jest cały czas włączony.

//edit

Był szybszy. ;d
Prośby na PW dotyczące wsparcia z problemami będą ignorowane. Pomoc poza forum - odpłatna; kontakt: snakemybboard@gmail.com.
mi chodzi o to żeby oprócz forum istnial tez portal czyli ze jak wchodze na adres nrp.xaa.pl to widze portal informacyjny z jakimis informacjami o serwerze i forum a na dole bedzie przycisk "wejdz na forum" gdy klikne w niego to przekieruje mnie na forum. Nie zrozumieliscmy sie albo nie przeczytaliscie calosci tego co napisalem
https://webboard.pl/thread-45974.html?hi...tal%2Bjako zacznijmy od tego. Potem w szablonie z portalem dodaj to co dałem w Jak zrobić portal? - Post #195192