Kolor postu w zależności od rangi

Założony przez  SLAVOO.

wersja skryptu MyBB: 1.6.9
adres forum: insidery.cba.pl
na czym polega problem (screen, opis, komunikaty, nazwa stylu/theme/szablonu):

Jak zrobić, żeby na przykład posty Administratorów i Moderatorów miały tło w innym kolorze?
Chodzi mi o tło posta (nie tło z lewej, tam gdzie są dane użytkownika, który pisał posta, tak jak tutaj jest po lewej lekki róż, a post ma kolor biały)
Szukałem tutaj na forum, ale jest tylko zmiana koloru czcionki, nie znalazłem zmiany koloru tła.
https://webboard.pl/thread-27932.html?pi...#pid108881

Jeśli jest to możliwe proszę o dokładny opis, co i gdzie dokładnie wkleić, dopisać, bo jestem "zielony" w tych sprawach.
Jeśli Ci pomogłem naciśnij guzik POMÓGŁ lub dodaj PUNKT REPUTACJI
Plugin MySupport posiada taką opcję
A jest jakiś inny sposób? Nie chce tego instalować.
Jeśli Ci pomogłem naciśnij guzik POMÓGŁ lub dodaj PUNKT REPUTACJI
Jak nie mysupport to własny plugin...
Czego dokładnie nie rozumiesz? Zapoznaj się tylko z podstawami html/css (za tło odpowiada background-color).
@up: teraz to chyba Ty nie rozumiesz o co chodzi.

SLAVOO napisał(a):żeby na przykład posty Administratorów i Moderatorów miały tło w innym kolorze
Rozumiem i nie widzę problemu...

Tak jak jest w temacie, podlinkowanym w pierwszym poście, {$post['message']} dajesz w diva w klasie dodając {$post['usergroup']}. Później w CSS zmieniasz tło i tyle. Nie widzę problemu, przed chwilą sprawdzałem i działa.
Jasne, dzięki, że pomagasz, tylko ja zielony jestem. Dopiero się uczę i chyba zdajesz sobie sprawę też z tego że na forum są takie osoby jak ja.

Cytat:dajesz w diva w klasie dodając {$post['usergroup']}. Później w CSS zmieniasz tło i tyle.

Możesz mi napisać cały <div> i gdzie go wkleić (szablon, dokładnie)?
Jeśli Ci pomogłem naciśnij guzik POMÓGŁ lub dodaj PUNKT REPUTACJI