Jeden z nowych członków naszej ekipy, Huji Lee, odpowiedział na kolejną porcję pytań. PS. Przywitajcie Hujiego. :)


Powiedz nam coś o sobie.

Mam 27 lat (co chyba czyni mnie swoistym dziadkiem w ekipie MyBB) i mieszkam w Stanach Zjednoczonych. Jestem samoukiem, programistą WWW, skupiającym się na rozwiązaniach Web 2.0 opartych o PHP i MySQL.


Jakie masz inne hobby, oprócz MyBB?

Kto powiedział, że MyBB to hobby?! W każdym razie, swego czasu grałem dużo na instrumentach, słucham też dużo muzyki.


Kto Cię inspiruje?

Nie jestem człowiekiem, który korzysta z inspiracji. Inaczej mówiąc, każdy jest dla mnie inspiracją.


Ile czasu zajmuje Ci naprawienie przeciętnego błędu w MyBB?

Kilka minut.


Jaki jest twój ulubiony gatunek muzyczny?

Słucham wielu gatunków i zawsze staram się być otwartym na nowe. Zdarza się, że tego samego dnia słucham Bacha, Metallici, Naruto (japońskiego), Dona Omara (Puerto Rican Reggaetón) i Lionela Richiego!


Podaj rzecz, którą chciałbyś pewnego dnia dostać.

Jeśli zapytałbyś mnie o to 15 lat temu, na pewno odpowiedziałbym: model helikoptera! Ale teraz myślę raczej nad iPhonem! ;)


Jeśli nie odkryłbyś MyBB, jak, według Ciebie, spędzałbyś swój czas wolny?

Programując dla innych projektów, którym poświęciłem mój czas.


W jakim programie kodujesz?

Jako edytora używam Notepad++, a do operacji związanych z bazami danych - starej wersji Aqua Data Studio.


Jaką pogodę preferujesz?

Lubię, kiedy jest chłodno.


Jak czujesz się, wiedząc, że oprogramowanie, w pisaniu którego masz udział, jest używane przez ludzi na całym świecie?


Czuję się podekscytowany i jednocześnie odpowiedzialny.


Chciałbyś dodać coś jeszcze?