Logowanie - glówna

Założony przez marcinn12.

Kilka szczegółów o moim forum:
wersja skryptu MyBB: 1.6
adres forum: http://chempw.randevouz.pl/Upload/index.php
firma hostingowa: firehost
spis wtyczek: SB
opis problemu: Jest tak jak na screenie 1 a chce aby było tak jak na 2.Tzn zeby nie trzeba bylo klikac na stronie glownej zaloguj, tylko zeby od razu wyświetlało okienko logowania. Mozliwe do wykonania?

Załączone pliki Miniatury

TaniDedyk.pl
ACP > Style i Szablony > Szablony > NazwaTwojego > Nagłówek > Robisz :D
A można prosić o kod? Nie jestem programista ;/
header_welcomeblock_guest

<form action="member.php" method="post">
<b><a href="{$mybb->settings['bburl']}/member.php?action=login">{$lang->welcome_login}</a>: </b>
<input type="text" class="textarea" name="username" size="12" maxlength="{$mybb->settings['maxnamelength']}" />

<input type="password" class="textarea" name="password" size="12" />
<input type="submit" class="button" name="submit" value="Zaloguj" />

<input type="hidden" name="action" value="do_login" />
<input type="hidden" name="url" value="{$redirect_url}" />
</form>
<span style="float: right; font-size: 9px;">
<a href="member.php?action=lostpw">Zapomniałem hasła</a>
<br/>
<span style="float: right; padding-left: 35px;"><a href="{$mybb->settings['bburl']}/member.php?action=register">{$lang->welcome_register}</a>
</span>
</span>

Skopiowałem od siebie ,przerób według własnego uznania :blush:
Nie potrafie tego przerobic ... u mnie zawartosc tego pliku wyglada tak:

<script type="text/javascript">
<!--
lang.username = "{$lang->login_username}";
lang.password = "{$lang->login_password}";
lang.login = "{$lang->login}";
lang.lost_password = "<a href=\"{$mybb->settings['bburl']}/member.php?action=lostpw\" class=\"lost_password\">{$lang->lost_password}<\/a>";
lang.register_url = "<a href=\"{$mybb->settings['bburl']}/member.php?action=register\" class=\"register\">{$lang->welcome_register}<\/a>";
lang.remember_me = "{$lang->remember_me}";
// -->