Nest

Konfiguracja domeny - wątek zbiorczy

Założony przez Demek.

(31.07.2012, 21:31)Salioner napisał(a): A jak to zrobić ?

zaloguj się do cPanelu, znajdź opcję związaną z domenami i powinna być opcja 'Zaparkuj domenę' albo coś w podobnym stylu i tam po prostu wpisz adres swojej domeny czyli korpus-zwiadowcow.pl
Siema mam problem mianowicie gdy wchodzę na swoją stronę wpisuję korpus-zwiadowcy.pl jest okey jednak gdy chcę się zalogować przenosi mnie na forumzwiadowcy.hpbf.pl znaczy nie przenosi tylko klikam zaloguj i w linku mam forumzwiadowcy.hpbf.pl/member.php?action=login i tak jest ze wszystkim, co mam zrobić aby normalnie wszystko działało ? czyli wpisuje korpus-zwiadowcow.pl i loguje się przez niego itd. a nie przekierowuje mnie.
W ACP w MyBB zmień adres forum na nowy. To jest w zakładce konfiguracja - ustawienia ogólne. Jeszcze musisz cookies zmienić na nową domenę.
No cześć!, potrzebuje małej pomocy chodzi oto iż chciał bym żeby mój hosting na ****.xaa.pl podłączyć domene moją którą zakupiłem na biznes-host.pl, żeby za miast tego hostingu xaa.pl była moja domena no taka odmiana xaa.pl na domenę, ale żeby wszystko było tak samo forum no nie.
Tam gdzie kupiłeś domene wpisujesz dsn hostingu a na hostingu w dziale domeny wpisujesz domene i czekasz do 48 h asz się połączy. Jak się połączy chyba utworzy się folder o nazwie domeny taki nadrzędny nad public_html i do public_html w tym folderze dodajesz. Lub może być tak że oddzielny profil ftp się tworzy i w tedy dam wrzucasz.
nom to już dawno zrobiłem, tylko chodzi mi ze chce po prostu zamienić xaa.pl na moją domenę po prostu taka zamiana ale żeby wszystko było.
Odczekałeś to 48 h ? Teraz wystarczy że przeniesiesz pliki forum i w settings.php zmienisz bburl i to gdzie masz ciastka. Oczywiście jeżeli zostawiasz tą samą bazę danych.
ta już dawno, może dokładnie wytłumaczysz?
Ja mam tam domene i w ciagu 5 min mialem, wystarczylo w ustawieniach domeny podpiac serwery z proserwera

Logujesz sie do cpanel i ustawiasz w domenach

Wysłane z mojego Tablecika :-)
przeniesienie forum - instrukcja jak przeniesc forum na inny serwer robisz tylko 6 punkt.
ok tego nie ogarniam wiec nie zrobię. heh
Masz mienić to
Kod:
$settings['adminemail'] = "[email protected]";
$settings['bbname'] = "nazwa forum/strony";
$settings['bburl'] = "adres strony z http://";
$settings['contactlink'] = "mailto:[email protected]";
$settings['cookiedomain'] = ".nazwa_strony.pl";
$settings['cookiepath'] = "/"; //tu raczej ma zostać
$settings['cookieprefix'] = ""; // tu też
nazwa tego pliku który mam edytować i gdzie on się znajduje.
inc/settings.php
Wystarczy zajrzeć do FAQ xaa.pl
http://proserwer.pl/pomoc/podpinanie_dom...aa_pl.html

Co ma przenoszenie na inny hosting do podpięcia domeny i przekierowania? :huh: Owszem można, ale po co sobie utrudniać życie?

Podobne wątki

Hosting/domeny Hostingi - opinie, uwagi, dyskusje

10.10.2016, 16:10
Ostatni post: Fyeem

Rejestracja domeny .pl + hosting

05.06.2016, 12:13
Ostatni post: Winchester

Hosting/domeny Po zmianie domeny błąd wczytywania strony

10.05.2016, 06:11
Ostatni post: meyton

Hosting/domeny Podpięcie domeny na KeeX.pl

05.05.2016, 12:46
Ostatni post: matc

Hosting/domeny Podpięcie domeny pod serwer oraz zmiana domeny

19.09.2015, 12:17
Ostatni post: DinapeS

Skocz do:

Użytkownicy przeglądający ten wątek:

1 gości