MySupport wdrożony na MyBB.com

Założony przez  DamYan.

Zobacz w Portalu - MySupport wdrożony na MyBB.com[Obrazek: 97ede4d9bd03f2b33f29191399262db7.png]
Jak ogłosił MattRogowski - plugin jego własnej produkcji o wdzięcznej nazwie MySupport został wdrożony i jest użytkowany już od początku października na MyBB.com. Co takiego wnosi? Jak sama nazwa mówi - uzupełnia mechanizm MyBB o dodatkowe narzędzia dotyczące udzielania wsparcia użytkownikom. Dzięki MySupport można zarządzać w łatwy sposób postami i wątkami pod kątem udzielania pomocy tj. zaznaczać, czy dany problem został rozwiązany, oznaczać najbardziej pomocne posty, przydzielać problemy poszczególnym użytkownikom czy nawet blokować dostęp "upierdliwym i nienauczalnym" ;)

Plugin nie został napisany przez deweloperów MyBB, dlatego nie jest częścią MyBB dawaną "w standardzie", jednakże został udostępniony do użytku zewnętrznego: http://mods.mybb.com/view/mysupport

Jego możliwości możecie ocenić sami przeglądając działy na Comm. dotyczące wsparcia:

MyBB 1.6 General Supporthttp://community.mybb.com/forum-127.html
MyBB 1.4 General Supporthttp://community.mybb.com/forum-81.html
MyBB Merge Support - http://community.mybb.com/forum-141.html

Czy podoba się Wam nowa organizacja wsparcia? Czy jest wygodniejsza niż standardowe odznaczanie rozwiązanych problemów, bądź przerzucanie ich za pomocą elastycznych narzędzi moderatorskich?
Zapraszam do dyskusji :)
Po części znane rozwiązanie z innych silników - jest w standardzie w przemo, do IPB chyba jest plugin od punktów "pomógł" i oznaczania wątków.
Moim zdaniem bardzo dobre rozwiązanie, bardzo czytelne dzięki swojej prostocie, ale w nieco uproszczonej wersji mogłoby się znaleźć w standardzie.
Zastanawiałem się tylko, czy na MyBB PL takie rozwiązanie zdałoby egzamin. Z jednej strony - na pewno łatwiej byłoby zarządzać problemami i ewentualnymi rozwiązaniami. Z drugiej strony - w naszej kadrze jest niewiele osób, a pracy zawsze jest za dużo ;)

Może byłoby wyjściem stworzenie grupy zaawansowanych użytkowników, którzy mogliby wspomóc support, jednocześnie nie będąc członkami Ekipy?
(26.10.2010, 19:08)DamYan napisał(a): Zastanawiałem się tylko, czy na MyBB PL takie rozwiązanie zdałoby egzamin. Z jednej strony - na pewno łatwiej byłoby zarządzać problemami i ewentualnymi rozwiązaniami. Z drugiej strony - w naszej kadrze jest niewiele osób, a pracy zawsze jest za dużo ;)

Może byłoby wyjściem stworzenie grupy zaawansowanych użytkowników, którzy mogliby wspomóc support, jednocześnie nie będąc członkami Ekipy?

Tak to dobry pomysł

(26.10.2010, 19:08)DamYan napisał(a): Zastanawiałem się tylko, czy na MyBB PL takie rozwiązanie zdałoby egzamin. Z jednej strony - na pewno łatwiej byłoby zarządzać problemami i ewentualnymi rozwiązaniami. Z drugiej strony - w naszej kadrze jest niewiele osób, a pracy zawsze jest za dużo ;)

Może byłoby wyjściem stworzenie grupy zaawansowanych użytkowników, którzy mogliby wspomóc support, jednocześnie nie będąc członkami Ekipy?

Również popieram. Dobry pomysł, ale trzeba to sprawdzić i przeprowadzić testy, aha i najważniejsze - wybrać odpowiednie osoby.

#edit: wiem, że to nie ten dział i temat, ale zapytam... czy ekipa MyBB PL planuje wydać tłumaczenie tej wtyczki? Bo jeżeli nie to ją przetłumaczę i udostępnię(już zacząłem wczoraj tłumaczyć ;) ), a jeśli tak to moja praca nie ma sensu.
Można by chociaż spróbować z tą wtyczką. Jestem bardzo ciekaw jak sprawuje się w praktyce. :D
(26.10.2010, 19:08)DamYan napisał(a): Zastanawiałem się tylko, czy na MyBB PL takie rozwiązanie zdałoby egzamin. Z jednej strony - na pewno łatwiej byłoby zarządzać problemami i ewentualnymi rozwiązaniami. Z drugiej strony - w naszej kadrze jest niewiele osób, a pracy zawsze jest za dużo ;)

Może byłoby wyjściem stworzenie grupy zaawansowanych użytkowników, którzy mogliby wspomóc support, jednocześnie nie będąc członkami Ekipy?

Moim zdaniem tak. Szukając odpowiedzi na pytanie mam jasno oznaczone wątki rozwiązane i najlepszą udzieloną odpowiedź. Nie muszę czytać całego wątku tylko od razu mogę przejść do rozwiązania. :zawstydzony:

Grupa zaawansowanych użytkowników? Mamy kilku aktywnych i znających się na rzeczy ;) Ten pomysł również mi się podoba.
Żadna sprawa nie jest przegrana dopóki choć jeden szaleniec o nią walczy. Tylko wariaci są coś warci.
(26.10.2010, 19:08)DamYan napisał(a): Zastanawiałem się tylko, czy na MyBB PL takie rozwiązanie zdałoby egzamin. Z jednej strony - na pewno łatwiej byłoby zarządzać problemami i ewentualnymi rozwiązaniami. Z drugiej strony - w naszej kadrze jest niewiele osób, a pracy zawsze jest za dużo ;)

Może byłoby wyjściem stworzenie grupy zaawansowanych użytkowników, którzy mogliby wspomóc support, jednocześnie nie będąc członkami Ekipy?

Ja jestem na nie. (Przynajmniej jeśli byle żółtodziób mógłby używać funkcji administratora.) No bo w przypadku jeśli ktoś kto nic nie potrafi się dostanie na konto admina, to szykujcie się na to że zbanuje wszystkich - Nawet DamYana. - Jednak w przypadku jakby to było tak że tylko zaawansowani i rozsądni użytkownicy mogli tego używać - Wtedy jestem na tak. :lol:
Podpisuje się pod wypowiedz Cybula możemy spróbować i zobaczyć jak to spisuje w praktyce.
Chyba odbiegacie Panowie wyżej od tematu.

Wtyczka może się okazać przydatna. Zaraz ją zainstaluję i zobaczę. ;)
Kto według Was jest zaawansowanym użytkownikiem MyBB, który miałby dostęp do ticketów? Czy potraficie wskazać takie osoby z nicka na naszym forum?
Poza ekipą czy razem z nią ? Ogólnie chyba najważniejsze by były to osoby aktywne, które udzielają się i pomagają dość często. Myślę że poniższa piątka nadaje się do tego idealnie.

Inaro, Xemix, kibiccwks11, Dance4Love, XmaX

Chodzi o użytkowników spoza Ekipy - czekamy na kolejne typy :)
Pamiętajcie o wypisywaniu użytkowników którzy maja wiedzę i przekazują ją w odpowiedni sposób, gdzie ich rady są pomocne :)
(14.12.2010, 12:12)Sammyy napisał(a): Poza ekipą czy razem z nią ? Ogólnie chyba najważniejsze by były to osoby aktywne, które udzielają się i pomagają dość często. Myślę że poniższa piątka nadaje się do tego idealnie.

Inaro, Xemix, kibiccwks11, Dance4Love, XmaX
Dzięki za "głoś" - moja aktywność, szczególnie w pomocy ostatnio zmalała bo miałem dużo pracy z innymi zleceniami.



Użytkownicy przeglądający ten wątek:

1 gości