Propozycje zmian MyBBoard.pl

Założony przez  DamYan.

Kilka razy miałem sytuację, że zadałem pytanie i zostało bez odpowiedzi, bądź co bądź zazwyczaj potem sam znajduję rozwiązanie i daję edita w poście. ;)
Serwery CS REKSIO:))
(05.02.2010, 10:12)wujas napisał(a): Kilka razy miałem sytuację, że zadałem pytanie i zostało bez odpowiedzi, bądź co bądź zazwyczaj potem sam znajduję rozwiązanie i daję edita w poście. ;)

Właśnie trochę nie rozumiesz istoty zjawiska, o którym próbujesz się wypowiadać. https://webboard.pl/watek-jak-szybko-otr...c-na-forum - punkty 2,3 i 8 w tym wypadku :)

Nikt tu nie ma obowiązku, bo nikt za to nie płaci. Można mieć oczekiwania, które może zostaną spełnione, a może nie. Może ktoś nie zauważył, może ktoś nie zna odpowiedzi - nikt z przebywających tutaj użytkowników nie jest alfą i omegą.

Wspominałem o tym, że od Ekipy wymaga się cudów. Żeby znali skrypt, żeby pomagali, organizowali akcje, tłumaczyli, znali odpowiedź na każde pytanie i reagowali co najmniej z prędkością błyskawicy :D
Właśnie tak jest przy tzw. roszczeniowym podejściu do tego, że od naszego serwisu COŚ SIĘ NALEŻY!...

A ja właśnie piszę - KAŻDY Z EKIPY BYŁ ZWYKŁYM UŻYTKOWNIKIEM, więc swoją wiedzę i doświadczenie zawdzięcza temu, że grzebał w MyBB, szukał rozwiązań sam, wspólnie z innymi sympatykami i przeszukując MyBB Comm.

Uważam, że jak na tak nieliczną Ekipę robimy więcej niż powinniśmy, ale oczywiście... zawsze to będzie za mało dla reszty użytkowników ;)
(05.02.2010, 10:34)DamYan napisał(a): Wspominałem o tym, że od Ekipy wymaga się cudów. Żeby znali skrypt, żeby pomagali, organizowali akcje, tłumaczyli, znali odpowiedź na każde pytanie i reagowali co najmniej z prędkością błyskawicy :D

Szkoda, że pomoc można tu uzyskać może od 5-6 osób z ekipy... Reszta pomaga sporadycznie.
virus,czytaj ze zrozumieniem:
Cytat:Wspominałem o tym, że od Ekipy wymaga się cudów. Żeby znali skrypt, żeby pomagali, organizowali akcje, tłumaczyli, znali odpowiedź na każde pytanie i reagowali co najmniej z prędkością błyskawicy
Możliwe powody "sporadycznego" reagowania:
-oczywiście prywatne sprawy,
-niewiedza w wybranym temacie,
-inne.
Co do forum-nie mam zastrzeżeń,choć z tą poczekalnią trzeba byłoby coś zrobić.Zasada "1 problem=1 wątek" wg mnie po to,aby na forum było więcej wątków.Myślę,iż sprawy byłyby dużo szybciej załatwiane,gdyby rozwiązano cały problem,a nie jego część.
Pozdrawiam..:)
@virus4
5-6 osób ... wiesz, w sumie jest "nas" niewiele więcej ( patrząc na "przydzielenie" do działu, choć wiadomo, że każdy pisze w każdym dziale :P )
pojadę z pamięci: 3 BT, 3 Modów, 4 adminów, 1 grafik, 3 tłumaczy ( w sumie 14 person, jak kogoś pominąłem ... wybaczcie :) ), a od tego należy odjąć tych, którzy z tych czy innych powodów, nie mogą zbyt często nas odwiedzać, albo odwiedzają o takich porach, że ktoś już dawno odpowiedzią rzuci, i co w takim wypadku? mają napisać posta o treści "hey hi hello, też znałem odpowiedź"? albo "drugi" ? :D
cieszę się, że ktoś to jednak rozumie :) ( @Papkin :) )
ostatecznie jednak, głównym zadaniem Ekipy jest utrzymanie supportu, jego stabilnej pracy i "czystości", taka jest główna rola Adminów i Moderatorów. Pozostali ( z powyższych wyliczeń będzie tego szczęśliwa 7 ) nie mogą przecie znać odpowiedzi na wszystkie pytania, ani nie mogą siedzieć tutaj 24h na dobę

@PapkinSWDN
zasada 1 problem = 1 wątek ma swój sens niestety :) chodzi o poszukiwanie istniejących już rozwiązań poprzez wyszukiwarkę, dlatego prośba o poprawne nazywanie wątków itp
czasem fakt, jeżeli problemy są zbliżone, lub zdecydowanie związane z jednym i tym samym, możesz na koniec wątku poprosić o jego nierozdzielanie i zadbać o odpowiedni tytuł, może wtedy nie będzie powodu na wymarsz do poczekalni
(05.02.2010, 14:10)PapkinSWDN napisał(a): virus,czytaj ze zrozumieniem:
Cytat:Wspominałem o tym, że od Ekipy wymaga się cudów. Żeby znali skrypt, żeby pomagali, organizowali akcje, tłumaczyli, znali odpowiedź na każde pytanie i reagowali co najmniej z prędkością błyskawicy
Możliwe powody "sporadycznego" reagowania:
-oczywiście prywatne sprawy,
-niewiedza w wybranym temacie,
-inne.
Co do forum-nie mam zastrzeżeń,choć z tą poczekalnią trzeba byłoby coś zrobić.Zasada "1 problem=1 wątek" wg mnie po to,aby na forum było więcej wątków.Myślę,iż sprawy byłyby dużo szybciej załatwiane,gdyby rozwiązano cały problem,a nie jego część.
Pozdrawiam..:)

Wiem, że Damian nie napisał tego do końca na poważnie ale ja tylko podkreśliłem tylko to, co dla mnie jest jednym z ważniejszych czynników cechujących członka ekipy. Np. taki hjr, mijagi i Lorednever są bardzo mało aktywni, a sam support wyglądał by tak samo bez nich jak i z nimi. :)
(05.02.2010, 14:32)virus4 napisał(a): Np. taki hjr, mijagi i Lorednever są bardzo mało aktywni, a sam support wyglądał by tak samo bez nich jak i z nimi. :)

Tyle, że na działanie Supportu nie składa się tylko odpowiadanie w wątkach czy nawet ogólnie pojęta aktywność na forum. Prawdopodobnie zdziwiłbyś się, jak wiele spraw organizacyjno-technicznych jest załatwianych na zapleczu - i nie każdy członek ekipy pod efektami swojej pracy podpisuje się wielkimi literami ;)




Wracając do wątku, wolałbym, żeby posty w nim dotyczyły zgodnie z nazwą - propozycji zmian - i nie chodzi tu o to, żeby proponować nam efekty ("zróbcie żeby było lepiej!"), tylko przedstawiać konkretne, merytoryczne propozycje działań, które do tych efektów Waszym zdaniem doprowadzą.
Według mnie my,zwykli użytkownicy nie powinniśmy wtrącać sie w rangi użytkowników podanych powyżej przez ciebie.To wszystko zależy od administratora.Jesli by chciał,to by już ich "wyrzucił",lecz tego nie zrobił.Widocznie ma ku temu jakieś wątpliwości bądź podali mu przyczynę swej nieaktywności.
(05.02.2010, 10:10)SoulReaver napisał(a): Ale jak już pisałem, nie wrzuciłeś linków i miałeś do tego całkowite prawo, jedynie argumentacja trochę dziurawa ;).
Dlaczego dziurawa, to była Twoja dobrowolna decyzja i to nie jest dziwne, że ja nie dałem - myślę, że bardziej może zaskoczyć fakt, że ty dałeś link do forum (nie mówie że to źle - przeciwnie, chwała i za to, ale tak jest) z tym że chce zauważyć że masz rangę na tym forum.
Proszę Was o powrót do tematu. Jeśli chcecie sobie podyskutować między sobą - macie GG, PW itp.
Ostatnio przeglądałem zagraniczne supporty MyBB, niestety ale wszystkie maja bajeczne skiny, choć czasem liczy się nie wygląd , lecz treść, a tutaj jest pod względem zawartości bardzo dobrze, niemniej jednak pasowałoby jakoś się zaprezentować z dobrej strony , obecny wygląd , jest dosłownie Spartański, wiem ze mieliście na myśli prostotę , ale można tez dodać trochę bajerów na stronę, tak żeby użytkownika zachęcić do czytanie , a nie odstraszyć.
Tutaj stawię się za Mybb.pl(nie lubie dodawać tego board).
Styl jest prosty, przejrzysty i tak powinno być. Za to ogromny plus dla ekipy. Dodam, że supporty np. vBulletin mają obowiązek stać na standardowym stylu jeśli chcą mieć miano oficjalnych.
A obecny styl jest czytelny, przejrzysty, ponadto lekki i ubrany w małą ilość grafiki, dzięki czemu sprawa to wrażenie że forum chodzi jak odrzutowiec co zachęca nowe osoby do korzystania z MyBB.
Serwery CS REKSIO:))
Odziwo zagraniczne supporty wyglądają lepiej , ale działają z taką samą szybkoscią jak tutaj , Moim zdaniem to kwestia gustu, spartański wygląd, zupełnie jak Google Chrome
(14.02.2010, 12:32)legend napisał(a): ... ale można tez dodać trochę bajerów na stronę, tak żeby użytkownika zachęcić do czytanie , a nie odstraszyć.
moim zdaniem właśnie podajesz receptę na zniechęcenie użytkownika do czytania
jeżeli to co jest obecnie, określasz mianem spartańskie, to bajery należy określić mianem zbędne, a wszystko co zbędne rozprasza uwagę, ale to tylko taka mała dygresja, nie mówię, że nie warto dodawać tu żadnych "bajerów" :)

a jeżeli chodzi o styl ... może w stosownej chwili takowa zmiana nastąpi :) najpierw trzeba by takowy zaprojektować
<offtop>
Projekt! Tak! oto moja propozycja!
http://i49.tinypic.com/2efp7hc.jpg
</offtop>
A tak serio, to jak dla mnie styl jak na support przystało i zmian nie potrzeba. A swoje bajerki też ma. ;/
Serwery CS REKSIO:))



Użytkownicy przeglądający ten wątek:

2 gości